Світ бізнесу, суспільство і загальна демографічна ситуація змінилися драматично в кілька останніх десятиліть. Темпи цих змін збільшуються й очікується ще більше змін. Більш того, із прогресом у технологіях темпи змін у світі бізнесу відбуваються з феноменальною швидкістю. У цих умовах розуміння процесів, що відбуваються, підвищення рівня майстерності ведення бізнесу сьогодні, краще розуміння потреб інших людей – єдиний спосіб йти в ногу з часом.
Наша мета підвищити Вашу поінформованість, спонукати до аналізу, дати крок за кроком багато рішень для вдосконалення стилю роботи, забезпечити Вас цінними посиланнями на інформацію, що дозволить Вам і Вашій організації здійснювати обслуговування споживачів на найвищому рівні. Інформація, що є в матеріалах тренінгу, буде корисна як для новачків у сфері роботи зі споживачами, так і для тих, хто має більше досвіду при взаємодії з внутрішніми споживачами (наприклад, співробітники або інші працівники) і зовнішніми споживачами (наприклад, оптові і роздрібні покупці, або інші кінцеві користувачі товарів і послуг).
Майстерність, стратегія і технології, викладені в матеріалах тренінгу, можуть бути корисними для будь-якої галузі тому, що тренінг спрямований на ідентифікацію потреб споживача, а потім на їх задоволення.
Дійсний курс розрахований на професійних менеджерів, торговельний персонал або осіб, зацікавлених у збільшенні продажу у рамках ринку товарів і послуг.
| День перший | ||
| Вступна частина, тренер, матеріали курсу, учасники: | 9:00 | |
| Тема I: | Що таке обслуговування споживачів?
| 9:20 |
| Перерва на каву | 11:00 | |
| Тема II: | Зростання сектора обслуговування
| 11:20 |
| Обід | 13:00 | |
| 11:20 | Шість головних компонентів оточення, орієнтованого на споживача
| 14:00 |
| Перерва на каву | 15:40 | |
| Тема IV: | Чому організації повинні забезпечувати гарним сервісом?
| 16:00 |
| Завершення і підведення підсумків> | 17:30 | |
| День другий | ||
| Тема V: |
| 9:00 |
| Перерва на каву | 11:00 | |
| Тема VI: | Сім кроків по створенню ефективної системи обслуговування споживачів
| 11:20 |
| Обід | 13:00 | |
| Тема VII: | 12 стратегій для просування позитивної культури сервісу | |
| Перерва на каву | 15:40 | |
| Тема VIII: | Як відрізнити середню компанію від хорошої?
| 16:00 |
| Завершення і підведення підсумків> | 17:30 | |
У процесі тренінгу будуть використані видаткові матеріали (анкети, буклети, практичні рекомендації), будуть проводитися рольові ігри, тести, прослухуватися аудіо записи, виконуватися самостійні завдання.