Імовірна програма для середньої школи і технічного коледжу в частині енергетичного керування і поновлюваної енергії

ПЕРЕДУМОВА ДО КЛЮЧОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ

Використовуючи дані стану навколишнього середовища сьогодні і вплив людей на планету, педагоги повинні учити студентів і школярів як бути:

  • екологічно грамотними
  • активними громадянами, що захищають природу

Це має бути складовою частиною навчальних програм для всіх ступенів.

СТРАТЕГІЇ ЗМІНИ ІНСТИТУЦІЙНИХ НОРМ ЩОДО ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ (Е.Г.) І СТІЙКОГО РОЗВИТКУ (С.)

  • Генеральний перегляд усіх кваліфікаційних вимог.
  • Привносити Е.Г. і С. через багато дисциплін.
  • Створення організованого клімату інтересу.
  • Організація шкільного (студентського) комітету з охорони навколишнього середовища.
  • Навчання студентів бути активними провідниками політики збереження навколишнього середовища.
  • Допомога і навчання професіоналів; використання їх, щоб визначити вимоги до Е.Г. і С.
  • Публічне висвітлення реальних кроків студентів і школярів, використання ЗМІ в максимально можливому ступені.

Приклад задач для уроків фізики в школах та для практичних занять в коледжах та університетах

Задача 1

Визначити сонячний енергетичний потенціал України.

Задача 2

Зробити порівняльний аналіз ефективності використання сонячних батарей та гальванічних елементів для живлення радіоапаратури.

Задача 3

Визначити кількість енергії, яка падає на автомобіль, що знаходиться на відкритому місці, протягом року і порівняти цю енергію з кількістю енергії, що отримується при спалюванні бензину (чи іншого пального) при експлуатації автомобіля.

Задача 4

Визначити кількість сонячної енергії, що падає на дах 9-ти поверхового будинку і порівняти її з кількістю енергії, що використовується жителями цього будинку.

Приклади лабораторних занять по фізиці в школах, коледжах, університетах

Лабораторне заняття № 1

Визначити енергетичну освітленість залежно від пори року і часу доби для території, на якій знаходиться навчальний заклад.

Лабораторне заняття № 2

Визначити параметри гальванічного елемента з допомогою приладу контролю параметрів фотоперетворювачів та сонячних батарей.

Лабораторне заняття № 3

Демонстрація зразків сонячних батарей та пристроїв з їх використанням.

Приклад курсової роботи.

Визначити річний енергетичний потенціал на території, на якій знаходиться навчальний заклад. Для виконання цієї роботи потрібно провести заміри енергетичної освітленості на протязі року з використанням еталонних фотоперетворювачів та сонячних батарей за допомогою приладу контролю параметрів фотоперетворювачів та сонячних батарей.

Приклад оснащення лабораторії чи кабінету фізики

Прилад контролю параметрів фотоперетворювачів та сонячних батарей, фотоперетворювачі, сонячні батареї, модель електромобіля, мікровентиляторний блок


[Головна]